Wednesday, August 19, 2015

Tips & Tricks! Θέλεις να κρατήσει το μαύρισμα σου? Κι εγω!



Επέστρεψες και εσυ στην βάση σου μετά από διακοπές? Κι εγώ! Πέρασες τέλεια και έχεις ακόμα εικόνες, μυριωδές και ήχους ολοζώντανους στο μυαλό σου? Κι εγώ! Έχεις πάρει ένα όμορφο μπρονζέ χρώμα που φωνάζει ξεγνοιασιά και καλοπέραση? Κι εγώ! Τρέμεις ότι σε λίγο δεν θα έχει μείνει τίποτα απο το τροπικό σου μαύρισμα? Κι εγω!Να λοιπόν τι κάνω ελπίζοντας να κρατήσω όσο μπορώ περισσότερο αυτή την σοκολατένια απόχρωση στο δέρμα μου!
  1.  Πίνω πολύ νερό. Πίνω πάρα πολύ νερό. Προσπαθώ να κρατήσω το δέρμα μου ενυδατωμένο από μέσα προς τα έξω ώστε να μην αφυδατωθεί. Έτσι παρατείνω την ζωή των μαυρισμένων μου κυττάρων.
  2. Ενυδατώνω το δέρμα μου από έξω προς τα μέσα. Αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ ένα body milk απο την Fresh Line που το πήρα δώρο με το τελευταίο τεύχος του αγαπημένου μου Cosmopolitan!
  3. Αποφεύγω την απολέπιση και την αποτρίχωση με κερί για να μην σκοτώσω μια ώρα αρχίτερα τα μαυρισμένα μου κύτταρα.
  4.  Πήγα στο σούπερ μάρκετ και γέμισα ένα καλάθι Β-καροτίνη! Πεπόνι, καρότα, σπανάκι, πολύχρωμες πιπερίες και βερύκοκα! 
  5. Τέλος προσπαθώ να αναδεικνύω το μαύρισμα μου όσο ακόμα το έχω. Πώς το κάνω αυτό?  
    • Φοράω λευκά και ανοιχτόχρωμα ρούχα για όσο το δυαντόν μεγαλύτερη αντίθεση με την επιδερμίδα μου
    •  Δεν χρησιμοποιώ προιόντα μακιγιάζ σε μορφή πούδρας στο πρόσωπο μου για να μην κρύψω αύτη την φυσική γυαλάδα που αφήνει το μάυρισμα.
    • Χρησιμποιώ λάδι σώματος πριν από κάθε μου έξοδο για να τονίσω την γυαλάδα του μαυρίσματος. Χρησιμοποιώ το λαδάκι απο την Le Petit Marseillais με καριτέ και μου αρέσει γιατί αν δεν βάλω πολύ ποσότητα αποροφιέται σχετικά εύκολα και λατρεύω την μυρωδιά του!       
 
 Όμως παρ'ολα αυτά ξέρω πως κάποια στιγμή θα επανέλθω στις φυσιολογικές μου αποχρώσεις. Αλλά δεν στεναχωριέμαι γιατι ξέρω ότι το μαύρισμα μου μπορεί να ξεθωριάσει, οι καλοκαιρινές μου αναμνήσεις όμως θα μείνουν ανεξίτηλες! 



No comments:

Post a Comment